سلیم نژاد

روابط عمومی به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می شود که با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را هموارتر می سازد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد  با تبریک فرارسیدن  روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: ۲۷ اردیبهشت ماه در حقیقت فرصت ارزشمندی برای تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های صادقانه سختکوشان عرصه ارتباطات و روابط عمومی است.

این مسئول تصریح کرد: خدمات ارزشمند و کوشش خردمندانه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت رسانی به مردم گام بر می‌دارند قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: شکی نیست مدیران و کارشناسان روابط عمومی با اطلاع رسانی و اطلاع یابی و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبین، مدیران را در فرآیند مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی یاری می نمایند و ما نیز قدردان این تلاش حرفه ای و حساس روابط عمومی ها هستیم.

سلیم نژاد بیان کرد: جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود.

وی یادآور شد: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرج، امیدوارم تعهد، تخصص و پشتکار دست اندرکاران حوزه روابط عمومی به خصوص در نهادهای حساس اجتماعی چون شهرداری و شورای شهر در مسیر عمل به آرمان شفافیت، آگاهی رسانی و اعتمادسازی و خدمت به جامعه هدف بیش از گذشته مثمر ثمر و اثرگذار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =