نصب شیر هیدرانت

نصب شیرهای هیدرانت در نقاط مختلف میدان میوه و تره بار مرکزی کرج، می‌تواند باعث تسریع در آبگیری خودروهای آتش‌نشانی و جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام وقوع حادثه آتش‌سوزی شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس وحیدی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین و آسان ترین راه برای اطفاء حریق، استفاده از آب بوده و یکی از راه‌های کاهش زمان در هنگام آتش‌سوزی، نصب شیرهای هیدرانت در سطح میدان میوه و تره بار مرکزی است، اظهار داشت: با توجه به انجام طرح‌های مطالعاتی و معیارهای مورد نظر جهت مکان‌یابی این شیرها توسط کارشناسان آتش نشانی، مقرر شد ۳ عدد شیر هیدرانت در سطح میدان میوه و تره بار مرکزی کرج نصب شود.

این مسئول گفت: با توجه به عدم  امکان استقرار ایستگاه و امکانات و تجهیزات در میدان میوه و تره بار مرکزی کرج، این شیرهای آتش‌نشانی به منزله استقرار دائم خودرو اطفایی بوده که از لحاظ انجام کار نیروهای امدادی آتش‌نشانی در زمان وقوع حوادث و اقدام به‌موقع جهت حفظ جان و مال شهروندان حاضر در این میدان، بسیار مؤثر است.

به گفته رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج؛ نصب شیرهای هیدرانت در نقاط مختلف میدان میوه و تره بار مرکزی کرج، می‌تواند باعث تسریع در آبگیری خودروهای آتش‌نشانی و جلوگیری از اتلاف وقت در هنگام وقوع حادثه آتش‌سوزی شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =