بزنی بیرانوند

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج گفت: مسیر حمل زباله به سکوی انتقال زباله و سایت دفع بهداشتی از مسیر عبوری داخل سطح شهر به مسیر دیگری به خاطر ریزش شیرابه از خودروهای حمل زباله و نارضایتی شهروندان تغییر کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، فریده بزنی بیرانوند درصد و نود و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور اظهارداشت: خودروهای حمل زباله از داخل شهر و از منطقه کیانمهر و چهارباندی مهرشهر می گذرند که در برخی مواقع در چهار راه  پشت چراغ قرمز می ایستد و ضمن انتشار بوی نامطبوع باعث ناراحتی مردم می شوند از شهردار درخواست دارم تا مسیر حمل زباله از کیانمهر و چارباندی مهرشهر تغییر و مسیر قزلحصار به حلقه دره را طی کند.

این مسئول تصریح کرد:  با هدف تسهیل در امر جمع‌آوری و جلوگیری از پراکنش زباله در زمان حمل، جمع ‌آوری شیرابه حاصل از تراکم زباله و عدم تخلیه آن در معابر و بر طرف کردن نگرانی‌های بهداشتی شهروندان، این عملیات در ساعات دیگری در سطح منطقه انجام ‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای شهر کرج با اشاره به تأثیر ریزش شیرابه‌های زباله در مسائل محیط زیستی شهر افزود: با وجود اینکه در حال حاضر مدیریت شیرابه در محل دفن زباله وجود دارد اما باید این موضوع در سطح شهر نیز کنترل و مدیریت شود.

بیرانوند بیان کرد: تفکیک زباله‌های خانگی از مبداء و توسط شهروندان علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های شهری و تبدیل زباله‌های قابل بازیافت به مواد مصرفی، در کاهش آلودگی‌های ناشی از عدم تفکیک و رهاسازی زباله‌ها در معابر و خیابان ها تاثیر بسزایی دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =