اکبر سلیم نژاد-رییس کمیسیون فرهنگی

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: صد و نود و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با حضور اعضای شورا، شهردار و معاونین وی، اصحاب رسانه و مشاورین برگزار شد و مصوبات جلسات اخیر تعدادی از کمیسیونهای تخصصی پس از بحث و بررسی به رأی گذاشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در ابتدای جلسه تعدادی از همکاران محترم در حوزه های مختلف به ایراد نطق پرداختند و موضوعاتی را جهت توجه بیشتر مدیران شهری و پیگیری و پاسخگویی شهردار محترم مطرح کردند که بنده بارها بر اهمیت نطق های پیش از دستور تاکید کرده و بر پیگیری ویژه آنها تا حصول نتیجه و رفع ایرادات و ابهامات تاکید کرده ام.
                  

وی افزود: بررسی مصوبات جلسات کمیسیونهای فرهنگی، هنر و ارتباطات، تلفیق، برنامه و بودجه، خدمات شهر، معماری و محیط زیست در دستور کار صد و نود و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج بود که تعدادی از لوایح مورد بحث قرار گرفتند و پس از اعلام نظرات موافق و مخالف به رأی گذاشته شدند و بررسی مابقی لوایح نیز به جلسه بعدی شورا موکول شد. در مجموع پارلمان شهری جلسه خوب و پُرکاری را پشت سر گذاشت و ترافیک لوایح قابل توجه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =