دیدار مردمی اعضای شورای شهر با شهروندان منطقه 9

عباس زارع و فرج الله ایلیات از اعضای شورای شهر کرج با حضور در منطقه ۹ شهرداری کرج با شهروندان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ فرج الله ایلیات با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

وی دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راهِ شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیشتری داشت.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه زیباسازی باعث ارتقاء کیفیت محیط و فضاهای عمومی می شود، ادامه داد: منطقه ۹ با وجود زیر گذر و رو گذرهای بسیار، نیاز به فضاسازی مناسبی دارد تا بتواند احساس خوبی در ذهن شهروندان ایجاد کند.

وی همچنین بر لزوم جذب درآمد تاکید کرد و یادآور شد: باید از تمام ظرفیت های منطقه در این خصوص استفاده شود.

عباس زارع؛ دیگر عضو شورا نیز با بیان اینکه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی است، عنوان کرد: تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه، در جهت رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود.

وی همچنین در خصوص ایمن سازی خیابان امیری، گفت: شهرداری مکلف است در راستای ارتقا سطح کیفی و ایمنی شهر با بکارگیری روش های پیشگیرانه و توسعه خدمات ایمنی و آتش نشانی اقدامات و هماهنگی لازم را انجام دهد. باید تدابیرِ ایمنی برای مقابله با خطرات احتمالی توسط شهرداری سنجیده شود.

آرش یگانی؛ مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج نیز در این جلسه با بیان اینکه این منطقه از اصیل ترین و قدیمی ترین محلات کرج به شمار می رود، افزود: داشتن شهروندان همراه و با فرهنگ باعث شده است خدمت رسانی شورا و شهرداری به این منطقه تسهیل شود.

گفتنی است؛ در این جلسه همچنین  درخصوص آزاد سازی املاک پروژه جهان چیت و فضای موجود در کارخانه قند کرج تبادل نظر و تعیین تکلیف شد تا از این فضاها در جهت خدمت رسانی به شهروندان استفاده شود.

در پایان این جلسه اعضای شورا از زحمات و عملکرد منطقه درخصوص اقدامات صورت گرفته مثل پروژه های عمرانی و اجرای طرح شهر هوشمند در این منطقه که به صورت پایلود برای نخستین بار انجام شد، اصلاح معابر و ... قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =