معاونت حمل و نقل

در نشستی با حضور رییس کمیسیون معماری، شهر سازی و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج، مشکلات ترافیکی باغستان و روند اجرای طرح اتصال جاده آتشگاه به بلوار باغستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جلسه بررسی مشکلات ترافیکی محدوده باغستان غربی و جاده آتشگاه با حضور احد رسولی؛ رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت‌های فرسوده شورای شهر کرج و مدیران شهری برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، با اشاره به روند اجرای طرح اتصال جاده آتشگاه به بلوار باغستان و دسترسی شرقی _ غربی بلوار اشتراکی به بلوار باغستان غربی در محدوده بین‌النهرین، گفت: مسائل ترافیکی این طرح به جمع بندی رسیده و عملیات طراحی مسیر نیز در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا احمدی نژاد؛ با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با شرکت آب منطقه ای البرز پیرامون تعیین و تکلیف حریم آب نهر،  گفت: تلاش مجموعه مدیریت شهری کرج رفع مشکلات ترافیکی این منطقه است که بدون شک این امر تنها با همکاری دستگاه‌های مربوطه محقق خواهد شد.


در این نشست مقرر شد وضعیت انهار و رودخانه همچنین لوله گذاری موقت در تقاطع اشتراکی، نهر و خیابان پیروزی توسط مشاور منطقه بررسی و در صورت لزوم اقدامات اصلاحی و عملیات عمرانی با همکاری معاونت فنی و عمرانی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =