جلسه بررسی پیاده راه گوهردشت

راه‌های پیاده نه به عنوان بخشی مستقل از فضاهای شهری، بلکه به عنوان تابعی از حرکت سواره به حساب می آیند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جلسه بررسی و مطالعه اجرای طرح پیاده راه خیابان آزادی (رجایی شهر)، که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: این اقدام از راهکارهایی است که در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک به منظور کاهش معضلات ترافیکی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی؛ گسترش فضاهای پیاده، نه تنها سیمای کالبدی شهرها را عوض کرده، بلکه تغییرات نوینی در کیفیت زندگی شهری و رفتار اجتماعی و فرهنگ مردم به وجود آورده است.

شهردار کرج در ادامه ساخت پیاده راه آزادی رجایی شهر را برای اجرای طرح جامع گردشگری شهر ضروری عنوان کرد و گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار بالای شهر کرج که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده، ساخت پیاده راه و گسترش پیاده محوری است.

خدمت رسانی به شهر و شهروندان نیازمند همکاری همه دستگاها

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به شهر و شهروندان در گرو همکاری و همراهی همه دستگاها است، افزود:  برنامه ریزی و اجرای صحیح، همچنین پیش بینی ضوابط و مقررات شهرسازی در اجرای طرح پیاده راه رجایی شهرمی تواند در کاهش هزینه های کمک شایانی کند.

 احد رسولی گفت: ارائه خدمات باکیفیت‌تر و کاهش هزینه ها در اجرای پروژه مستلزم اجرای زیر ساختی مناسب و اصولی است تا بتوان ازاینگونه طرح ها  بهره برداری مطلوبی برد.

هدف از اجرای پیاده راه آزادی ایجاد آرامش و پویایی شهروندان است

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج نیز با بیان اینکه هدف از اجرای طرح ایجاد آرامش، تحرک و پویایی در شهروندان است، تصریح کرد:  شهرداری اصلی ترین وظیفه اجرائی و نظارتی در اجرای این پروژه را دارد.

عباس زارع به اهمیت و ضرورت تعیین زمان بهره برداری این طرح اشاره کرد و گفت: خلاصه سازی و تسریع دراجرای پروژه و برآود هزینه های انجام آن باید به طور دقیق بررسی شود تا تبعات اجتماعی مانع روند اجرای پروژه نشود.

مهدی حاجی قاسمی؛ رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر در ادامه با تاکید بر رعایت زمانبدی  پروژه پیاده راه رجایی شهر، خاطرنشان کرد: تسریع در فرآیند اجرایی پروژه مهمترین موضوعی است که در اجرای طرح باید به جد به آن پرداخته شود تا بتوان به نحو احسن رضایتمندی شهروندان را کسب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =