6

رییس اداره فنی و طراحی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در جلسه بررسی و برنامه ریزی برای اتمام پروژه ساماندهی تپه مراد آب گفت: فاز اول احداث پارک ۲۳.۵ هکتاری دانایی تا پایان مهرماه تکمیل می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محسن روشن اردکانی، در جلسه بررسی و برنامه ریزی برای اتمام پروژه ساماندهی تپه مراد آب گفت: پروژه های عمرانی از مهمترین سازه های اجتماعی یک شهر هستند و لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس اداره فنی و طراحی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: کلانشهر کرج به رغم وسعت و جمعیت بالا، از کمترین و محدودترین امکانات گردشگری و تفریحی برخوردار می باشد و اجرای این پروژه به ویژه از نظر محرومیت‌زدایی از محلات کم‌برخوردار حایز اهمیت است.

این مسوول توضیح داد: بررسی انتخاب مشاورین تأسیسات الکتریکال و مکانیکال این پروژه توسط اعضا کمیته فنی و تخصصی انجام شده و جانمایی ابنیه پارک دانایی شامل کاربری های تجارتی ، مسیر های دسترسی و پارکینگ نیز با بررسی این کمیته برای اجرای نهایی به سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری تحویل داده خواهد شد.

روشن اردکانی بر تسریع روند پیشرفت این پروژه تاکید کرد و گفت: تاکنون ۸ هزار متر مربع کف سازی پارک دانایی انجام شده و برای خرید مبلمان، نیمکت، پایه چراغ، سطل های زباله و استقرار آن در پارک مذکور نیز اقدام شده و به زودی  این پروژه تجهیز می شود.

رییس اداره فنی و طراحی سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج،بر ضرورت اجرای طرح پیاده محور در رینگ ۳۰ متری تپه مرادآب تاکید کرد و افزود: فاز اول احداث پارک ۲۳ هکتاری دانایی تا پایان مهر ماه  تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =