9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج: نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل دخیل در بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آرش یگانی با تاکید بر ضرورت جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه ۹ شهرداری کرج، گفت: پاکسازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این عملیات به همت حوزه زیباسازی و خدمات شهری منطقه با عنوان "اجرای طرح جهادی جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه" در حال انجام است که به صورت مرحله ای و با در نظر گرفتن اولویت های مشخص ادامه خواهد داشت.

این مسئول یادآور شد: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداریها در حال اجراست که شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اشغال پیاده روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی جلوگیری نماید.

مدیر منطقه ۹ در ادامه بیان کرد:این طرح در جاده محمدشهر، خیابان های شهید بهشتی و طالقانی جنوبی، بلوار بلال، شهدای دانش آموز و یادگار امام (ره)، بلوار نبوت، بلوار علامه جعفری، مظاهری و معابر سطح منطقه صورت گرفته و انواع تابلوهای ال ای دی عمود بر نما، ال ای دی غیر مجاز حاشیه معابر و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از حاشیه معابر پاکسازی شده است.

یگانی با بیان اینکه نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل دخیل در بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، عنوان کرد: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیر گذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =