8

انجام حرفه‌ایِ رویدادهای هنری با تکیه بر تجارب تخصصی هنرمندان نقش زیادی در تلطیف فضای شهری خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رضا آذر پیشه در نشست هم اندیشی هنرمندان مجسمه سازان برتر کشور با تاکید بر اینکه روح هنر باید در شهر جاری باشد، گفت: یکی از وظایف مدیریت شهری تقویت روح هنر در فضای شهر است.

وی استفاده از پتانسیل هنرمندان را اتفاق مهمی در ارتقای کیفیت اقدامات شهری دانست و افزود: وظیفه خود می دانیم که فضا را برای انجام فعالیت های هنرمندان با کمترین چالش مهیا کنیم.

این مسئول اِلمان های شهری را از ارکان مهم هویت شهرها دانست و ادامه داد: متاسفانه بروکراسی اداری مانع حضور و انجام فعالیت‌های هنرمندان در پروژه های شهری و پرداخت مطالبات آنان شده که تلاش می کنیم این موانع مرتفع شود.

به گفته آذر پیشه؛ انجام حرفه‌ایِ رویدادهای هنری با تکیه بر تجارب تخصصی هنرمندان نقش زیادی در تلطیف فضای شهری خواهد داشت.

رییس اداره هنرهای شهری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه سال گذشته در اولین سمپوزیوم مجسمه سازی استان البرز ۱۰ نفر از برترین مجسمه سازان برای اولین بار در کرج گِرد هم آمدند، تصریح کرد: کرج به عنوان کلانشهری فرهنگی دارای شرایط و ویژگی‌های منحصر بفردی است که می‌تواند بستر شکل‌گیری رویدادهای ویژه هنری باشد، بدیهی است برای رسیدن به این هدف باید حضور هنرمندان در شهر پررنگ تر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =