جلسه بررسی رفع نواقص اجرای طرح شهرداری الکترونیک در منطقه 9

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج: شهرداری الکترونیک در جهت تسهیل روند اداری، اصلاح فرآیندهای پاسخگویی، افزایش شفافیت، سلامت اداری، افزایش و دقت ارائه خدمات است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ آرش یگانی گفت: شهرداری منطقه ۹ مصمم به تحقق شهر هوشمند بوده و در این جهت اقدامات قابل توجهی در حوزه تامین زیرساخت ها انجام داده است.

وی با بیان اینکه نشست مشترکی با حضور کارشناسان حوزه های مختلف جهت رفع نواقص اجرای این طرح برگزار شد، افزود:  شهرداری منطقه ۹ کرج، به عنوان پایلوت شهرداری التکرونیک انتخاب شده است و تاکنون توانسته ایم با حذف فیزیکی پرونده ها به صورت کامل تمامی درخواست های شهروندان را به صورت سیستمی انجام دهیم.

این مسئول با بیان اینکه حوزه شهرسازی و معماری شهرداری بیشترین مراجعه حضوری شهروندان را دارد، عنوان کرد: با تلاش مسئولین و پرسنل توانسته ایم از این پس در این حوزه درخواست های شهروندان به طور الکترونیکی و از طریق میز خدمت پیگیری شود.

رفاه کامل شهروندان با ایجاد شهرداری الکترونیکی / قدردانی از تلاش‌ مسئولین در اجرای طرح

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح تسریع و تسهیل پاسخگویی به شهروندان و کسب رضایت آنان ،شفاف سازی روند پاسخگویی، کاهش ترددهای شهروندان به ادارات شهرداری صورت گرفته است، گفت: اجرای طرح شهرداری الکترونیکی کار بنیادی و عظیمی در خدمت رسانی به شهروندان است. 

محمد حسین خلیلی اردکانی، با تاکید بر اطلاع رسانی و آموزش شهروندان در استفاده صحیح از این طرح گفت: بخش دیگر اجرای کامل این طرح آموزش‌های مردمی به نحو صحیح است. زیرا اگر بخواهیم مشارکت شهروندان را جلب کنیم باید به آنها آموزش دهیم. بنابراین یکی از برنامه‌های مهم در ارتباط با دستیابی به شهر هوشمند آموزش‌های شهروندی به طور خاص در ارتباط با فضای مربوط به این طرح است.

وی ضمن قدردانی از عزم و تلاش مجدانه مسئولین مربوطه در اجرای این طرح شهرهوشمند اظهار داشت: امیدوارم با همت بیشتر شهرداری در راستای ایجاد شهر هوشمند، شهروند هوشمند و همچنین کاهش مراجعات مردمی به ادارات گام برداریم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =