8

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات روکش آسفالت مکانیزه معابر حلقه دره (محل دفن پسماند) و جاده پیام در انتهای قزلحصار خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به دشواری اجرای این پروژه به دلیل شرایط جوی حلقه دره و اهمیت استفاده از فناوری های نوین جهت استحکام و تحکیم بستر در زیرسازی آسفالت اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت مکانیزه در معابر حلقه دره با استفاده از تکنولوژی ژئو گرید اجرایی شده که باعث استحکام و کیفیت بالای آسفالت با توجه به تردد زیاد کامیون و وسایل نقلیه سنگین در این معابر می شود.

این مسئول در ادامه هدف از این عملیات را تسهیل در تردد کامیونها و وسایل نقلیه تخلیه زباله و همچنین اصلاح و ساماندهی آسفالت معابر حلقه دره عنوان کرد و افزود: این پروژه با صرف نزدیک به ۲۴۷۰ تن اجرایی شده است.

رییس سازمان عمران همچنین از اجرای آسفالت مکانیزه جاده پیام در انتهای قزلحصار (ورودی جاده حلقه دره) خبر داد و یادآور شد: حدود ۱۷۰۰ تن آسفالت در این پروژه مورد نیاز خواهد بود که به دلیل تردد وسایل نقلیه سنگین نیاز است از ضخامت بیشتری برخوردار باشد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =