9

پس از صدور فراخوانی از سوی واحد فرهنگی مذهبی سازمان و همکاری نهادهای حوزوی استان، ظرف کمتر از یک ماه بیش از ۱۷۰ نفر برای شرکت در طرح جهادی طاهرین ثبت نام کردند که این امر نشان دهنده موقعیت شناسی و همدلی مردم در دوران بحران است.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، گفت: این طرح در قالب طرح دوام (داوطلب واکنش اضطراری محلات) انجام می گیرد و هدف آن کمک به این مجموعه در موارد بحران و شرایط اضطراری است.

وی اضافه کرد: دوران شیوع ویروس کرونا، یکی از شرایط بحرانی بود که سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج همزمان با همه کشور پشت سر گذاشت و با توجه به حساسیت موضوع این طرح را مورد استفاده قرار داد.

به گفته رییس سازمان؛ طرح طاهرین برای نخستین بار در ماه های پایانی سال ۹۷ با مشارکت داوطلبان آغاز شده بود و با تلاش های انجام شده تاکنون تعداد ۱۰۹ نفر در آن ثبت نام کرده اند.

عسگری با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تکریم و تغسیل اموات کرونایی، خاطرنشان کرد: در این دوران خاص، پس از صدور فراخوانی از سوی واحد فرهنگی مذهبی سازمان و همکاری نهادهای حوزوی استان، ظرف کمتر از یک ماه بیش از ۱۷۰ نفر برای شرکت در طرح ثبت نام کردند که این امر نشان دهنده موقعیت شناسی و همدلی مردم در دوران بحران بود.

این مسئول، عمده مشارکت کنندگان در قالب طرح طاهرین را طلاب و بسیجیان استان اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به این میزان همراهی و مشارکت بر آن شدیم تا از ظرفیت موجود به صورت بهینه بهره برداری کنیم. به همین منظور و با توجه به اهمیت حفظ آمادگی برای شرایط بحران، "گروه جهادی طاهرین استان البرز" را در اطلس جامع فعالیت های جهادی کشور به صورت رسمی و در قالب یک گروه جهادی به ثبت رساندیم.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج تاکید کرد: این اقدام با همکاری سپاه استان البرز انجام گرفته است.  و ابراز امیدواری کرد که با مدد الهی تا مهار این بیماری و از بین رفتن این ویروس منحوس، تمام شهروندان و هم میهنان عزیز در کمال صحت و سلامت و آرامش به سر ببرند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =