55

در نشستی با حضور مدیران مجموعه مدیریت شهری کرج، معضلات ترافیکی معابر منتهی به بیمارستان کمالی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در جلسه بررسی معضلات ترافیکی معابر منتهی به بیمارستان کمالی که با حضور شهردار منطقه ۹ و مدیر بیمارستان کمالی برگزار شد، اظهار داشت: معابر منتهی به بیمارستان کمالی به سبب بافت قدیمی مشکلات ترافیکی فراوانی را برای ساکنین این منطقه به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه رفع مشکل عبور و مرور و دسترسی راحت به معابر اصلی شهر درخواست ساکنین این منطقه است، افزود: مکاتبات فراوانی برای رفع معضل ترافیکی و ساماندهی تردد وسایل نقلیه در این محدوده صورت گرفته که حل این مشکل نیازمند همکاری بیمارستان کمالی است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج؛ در حالی توافقاتی بین شهرداری کرج و مسئولین بیمارستان کمالی در راستای حل مشکل ترافیکی این منطقه صورت گرفته بود که تنها قسمتی از آن انجام شده است.

احمدی نژاد در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با نگاه سازندگی و ساماندهی مشکلات ترافیکی معابر منتهی به بیمارستان کمالی وارد عمل شده و درصدد جلب رضایت شهروندان در این خصوص است.

این مسئول گفت: در راستای تسهیل در تردد شهروندان جهت دسترسی به بیمارستان، مقرر شد کوچه کاج حد فاصل خیابان کمالی تا سه راه "از شرق به غرب" و خیابان شهید خیلدار حد فاصل سه راه تا خیابان کمالی "از غرب به شرق" ، به صورت یک طرفه شود.

در این نشست مقرر شد؛ امکان سنجی بازگشایی درب جنوبی توسط مدیریت بیمارستان پیگیری و ورود پرسنل از این درب صورت گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =