3

در کارگاه هنری که به منظور جمع آوری آثاربرگزیده دیوارنگاری شهر انجام شد بیش از ۳۰ هنرمند در ۷ روز به طراحی این آثار پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، رضا آذر پیشه در مراسم پایانی طرح های دیوارنگاری گفت: بیش از ۲۰ اثر با ویژگی‌های هنری، نوآورانه، خلاقانه بودن و مرتبط با موقعیت‌های شهری برای اجرای دیوارنگاری به اداره هنرهای شهری تحویل شده است.

این مسئول اظهار داشت: در کارگاه هنری که به منظور جمع آوری آثاربرگزیده دیوارنگاری شهر انجام شد بیش از ۳۰ هنرمند در ۷ روز به طراحی این آثار پرداختند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای هنرمندان نقاشی در شهر کرج ادامه داد: متاسفانه طی سالهای قبل بسیاری از فعالیت های این هنرمندان کمتر در معرض دید عموم قرار گرفته است و وظیفه خود می دانیم تا از این هنر والای هنرمندان در ارتقای سیمای و منظر شهر استفاده کنیم .

رئیس اداره هنرهای شهری سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری کرج در پایان گفت: کارگاهای هنری این اداره به دیوارنگار ی محدود نخواهد شد و فعالیتهای هنری و کلاسهای تخصصی نیز در رشته های گوناگون،برای علاقه مندان و در راستای بهره مندی از آین آثار در بهبود کیفیت شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =