2

اجرای عملیات آسفالت خروجی اتوبان به بلوار ذوب آهن با مساحت بیش از یک هزار مترمربع با هدف ساماندهی و بهسازی معابر شهری صورت گرفت است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مرتضی جلالیان با اشاره به اینکه معابر اصلی و فرعی این منطقه از نظر آسفالت در وضعیت خوبی قرار دارند، گفت: از آنجایی که تامین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‏ترین وظایف شهرداری‏ محسوب می‏ شود، عملیات بهسازی و روکش آسفالت معابر منطقه دوبه طور منظم  به منظور افزایش رفاه شهروندان و مناسب سازی محیط شهری در حال انجام است.

وی افزود: توجه به کیفیت معابر به عنوان شریان‌های اصلی شهر تاثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر خواهد داشت، از این رو اهمیت و ضرورت اجرای این پروژه ها جهت تامین رفاه شهروندان، بسیار مهم و ضروری است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج ادامه داد: در این جهت عملیات روکش آسفالت معبر خروجی اتوبان به بلوار ذوب آهن با مساحت یک هزار و ۲۵۰ مترمربع و همچنین روکش و ترمیم آسفالت برخی از خیابان های این منطقه صورت گرفت.

این مسئول ترمیم آسفالت ایستگاه ساعت زنی بلوارِ بلال اشاره کرد و گفت: عملیات کارترزنی و جمع آوری آسفالت به مساحت ۳۵۰ متر مربع، رفع نشتی لوله آب فضای سبز،عملیات ماسه ریزی روی لوله و  توزیع آسفالت در این محدوده در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =