2

عملیات خاک ریزی، تسطیح و رگلاژ فاز دوم پارک شهید ایرانی توسط ماشین آلات در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی ادامه پارک شهید ایرانی، گفت: فاز دوم این پارک در مساحت ۸ هکتار و با اعتبار ۵ میلیارد تومان در منطقه پنج در حال احداث است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر عملیات خاک ریزی، تسطیح و رگلاژ این پروژه توسط ماشین آلات در حال اجرا بوده که با تامین بستر خاک مناسب و سایر ملزومات کاشت، در آینده شاهد احداث یک پارک مناسب و محله محور برای استفاده شهروندان در این منطقه خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد: اضافه شدن اِلمان‌ها و فضاسازی‌های محیطی با نورپردازی‌های متنوع، از دیگر اقداماتی است که برای زیباسازی این پروژه در نظر گرفته شده است.

بضاعتی پور هدف از اجرای این پروژه را برنامه ریزی و ایجاد بسترهای لازم برای رفاه آسایش و تفریح شهروندان برشمرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته مبنی بر ضرورت توزیع متوازن و بهره مندی تمام شهروندان از فضای سبز مناسب تدابیری اتخاذ شده که با ایجاد پارک های مختلف در سطح منطقه و محلات مختلف خدمات شهری بطور یکسان در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی ابراز کرد: رویکرد مدیریت شهری و شورای پنجم احداث پارک و توسعه فضای سبز در محلات و مناطق محروم و کم برخوردار است که این مهم امسال با جدیت بیشتر پیگیری و مبنای برنامه ریزی در پروژه های آتی این سازمان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =