پل یادگار امام(ره) که مکمل زیر گذرهاشمی رفسنجانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج: پل یادگار امام (ره) که مکمل زیر گذرهاشمی رفسنجانی است با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال شنبه آتی به بهره برداری می رسد.

عسگر نصیری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با تشریح عملکرد پروژه اظهار داشت: با بهره‌برداری این پل، نقش اساسی در کاهش ترافیک و تردد آسان شهروندان اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهروندان برای استفاده از مسیر سه راه مادر به رجائی شهر باید کنار گذر پل شهدای پلیس را تا انتها طی کنند و از طریق دوربرگردان قبل میدان والفجر و ادامه مسیر به رجایی شهر برسند که با افتتاح این پل شهروندان می توانند در کمترین زمان ممکن به مقصد خود برسند.

این مسئول باشاره به اینکه حدود ۲۰۰ میلیارد ریال صرف بهره برداری این پروژه شده است، گفت: بالغ بر چهارهزار متر مکعب خاکبرداری و پی کَنی همچنین یک هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن ریزی در اجرای این طرح صورت گرفت است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در ادامه از توزیع دو هزار ۵۰۰ تن آسفالت در این تقاطع خبر داد و افزود: جابجایی تاسیسات نظیر فاضلاب، مخابرات  و تیرهای برق همچنین  فیبر نوری از اقداماتی می باشد که در احداث تقاطع غیر همسطح یادگار امام (ره) انجام شده است.

نصیری با اشاره تلاش های صورت گرفته از سوی مدیرت شهری در راستای آبادانی کلانشهر کرج خاطرنشان کرد: اجرای پژوه های عمرانی زیر ساختی نظیر راه ها و پل ها خدمتی در مسیر رشد و پیشرفت  و کسب رضایت شهروندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =