همتی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج: حذف آلودگی های بصری و حفظ زیبای های محیطی به منظور نظافت و شاداب سازی سیمای بصری شهر و نیز ایجاد رضایتمندی شهروندان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر همتی با بیان اینکه زیباسازی منظر شهری و همچنین حفظ و نگهداری جداره های سطح شهر از هرگونه اغتشاشات بصری از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: معاونت خدمات شهر شهرداری کرج به طور مستمر اقدامات ویژه ای در این خصوص اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات در ادامه اجرای طرح نگهداشت شهر در مناطق دهگانه صورت گرفته است، افزود: بر این اساس در اقدامی جهادی و در راستای رفع اغتشاش های بصری و زیباسازی فضا های شهری با شروع طرح بهبود و نگهداشت محوری شهر، بخش عظیمی از این نازیبایی های بصری در سطح مناطق دهگانه پاکسازی و امحاء شده است.

این مسئول عملیات امحاء و رنگ آمیزی دیواره های اصلی سطح منطقه را از جمله محور های اجرایی این طرح دانست و خاطرنشان کرد: مبلمان شهری از جمله عناصر سازنده فضاهای شهری به حساب می آید که کمیت، کیفیت، زیبایی، راحتی، دوام و محل استقرار آنها نقش بسیار اساسی در دستیابی به شهری زیبا و سالم دارد.

به گفته این مسئول؛ عملیات رنگ آمیزی پایه های تابلوها و نرده ها، مخازن پسماند و جداول سطح مناطق دهگانه، پاکسازی جداره های سطح شهر و  پاکسازی مخازن پسماند همچنین جمع آوری بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از دیگر اقدامات این معاونت در اجرای طرح نگهداشت شهر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =