شهردار

شهردار کرج: خط یک قطار شهری کرج از ۴۵ متری گلشهر تا تقاطع آیت الله طالقانی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا از پروژه قطار شهری کرج اظهار داشت: توسعه حمل و نقل عمومی یکی از فاکتورهای اساسی برای دستیابی به توسعه پایدار در کلانشهرهای امروزی است.

وی ادامه داد: بدون شک با حمایت نمایندگانی که با رای قاطع مردم کرج به مجلس یازدهم راه یافته اند می توانیم به تخصیص اعتبارات ملی به پروژه قطار شهری کرج امیدوار باشیم.

شهردار کرج با بیان اینکه با تزریق به موقع اعتبار به این پروژه شاهد افتتاح پیش از موعد خطوط مختلف قطار شهری کرج خواهیم بود، اضافه کرد: شهروندان کرجی سالهاست منتظر تکمیل و بهره برداری از ایستگاه ها و خطوط قطار شهری کرج هستند و امیدواریم با همت جمعی و حمایت نمایندگان این انتظار به زودی به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد فعلی دولت  حمایت از پروژه های ملی و کلانی مثل قطار شهری است، گفت: پیگیری نمایندگان مردم کرج در مجلس می تواند حساسیت و توجه دولت جهت  تسریع در تکمیل پروژه قطارشهری  را دو چندان کند.

این مسئول ادامه داد:  مطالعات خط ۵ متروی کرج نیز در مراحل پایانی قرار دارد و امیدواریم با اخذ مصوبه شورای عالی ترافیک شهرهای کشور بتوانیم عملیات اجرایی این خط را به عنوان خط دوم پروژه قطار شهری کرج در سال جاری آغاز کنیم.

کمالی زاده با اشاره به آخرین وضعیت خط ۱ قطار شهری کرج افزود: این خط از ۴۵ متری گلشهر تا تقاطع آیت الله طالقانی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =