سخنرانی زارع

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج: ملاقات عمومی مسئولان شهری با شهروندان، روند خدمت ‌رسانی را تسهیل می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمدحسین خلیلی اردکانی، عباس زارع و فرج اله ایلیات از اعضا شواری شهر کرج با حضور در منطقه ۲ شهرداری کرج با شهروندان دیدار و گفتگو کردند.

عباس زارع در حاشیه این بازدید با قدردانی از اهتمام و تلاش های مدیر منطقه درخصوص احداث و ایجاد چندین بوستان در سطح منطقه اظهار داشت: موضوع ها و درخواست های مردمی در این جلسات مطرح و تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه، در جهت رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این بازدیدهای دوره ای که هر هفته سه شنبه ها توسط دو عضو دیگر شورای شهر کرج انجام می شود پیشنهاداتی در جهت اصلاح رویه های معمول به شهروندان و مدیران شهری ارایه می شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: در جریان برنامه‌های مردمی خود به خواسته‌ها و مطالبات آنان رسیدگی و پیشنهادات لازم برای حل مسائل مشکلات مطرح‌شده صادر و پس از آن نیز توسط اعضاء پیگیری و بررسی می شود.

زارع با اشاره به این مهم که فلسفه وجودی همه مسئولان خدمت به مردم است، بیان کرد: رضایت مردم، دلیل اصلی مشروعیت ما مسئولین است و در این زمینه بایست جوری عمل کنیم که به این هدف مهم نائل و خیرات و برکاتی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =