بازدید مترو

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی: خداقوت می گویم به دوستانم در شورا و شهرداری و امیدوارم پروژه قطار شهری کرج با همین سرعت و همت ادامه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مهدی عسگری در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری کرج اظهار داشت: سرعت تکمیل پروژه قطار شهری کرج در طول سالیان گذشته در مقایسه با سایر کلانشهرهای کشور کند پیش می رفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه با روی کار آمدن شورای پنجم تکمیل این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال انجام است و امیداریم بخشی از این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

عسگری توضیح داد: به دنبال آن هستیم که فاز یک این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری برسد تا بخشی از بار ترافیک درون شهری کرج کاهش یابد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت تامین اعتبار به موقع برای تکمیل متروی کرج اضافه کرد: نمایندگان مجلس هم با تمام تلاش برای جذب اعتبارات ملی و دریافت اوراق مشارکت برای تسریع در تکمیل این پروژه تلاش می کنند.

وی ادامه داد: در کنار بهره برداری از خطوط مختلف مترو، نوسازی سایر ناوگان حمل و نقل عمومی کرج هم ضروری به نظر می رسد چون روزانه شهروندان زیادی از طریق اتوبوس و تاکسی در سطح شهر جابه جا می شوند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم با همین سرعت و همت شاهد تکمیل پروژه قطار شهری کرج در خطوط مختلف باشیم تا مردم بتوانند از فوائد آن بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =