2

اعضای شواری شهر کرج با حضور در منطقه ۲ شهرداری کرج با شهروندان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف اصلی دیدارهای مردمی است، گفت: برگزاری ملاقات های عمومی و مردمی فرصتی برای حل سریع‌تر مشکلات شهروندان است و مسئولین و مدیران در راستای کاهش مدت زمان پاسخگویی به مطالبات مردم در تلاش باشند تا موجبات رضایت حداکثری ارباب رجوع  را به دست آورند.

فرج اله ایلیات دیدار مسئولین با مردم و نشستن پایِ صحبت آنان و شنیدن مشکلاتشان از نزدیک و همچنین ارائه راهکارهای لازم در جهت حل این مشکلات را باعث اعتماد سازی مردم به مسئولین و تقویت روحیه همکاری و همدلی در جامعه دانست و افزود: بی شک با ادامه این روند سطح رضایتمندی در میان شهروندان  افزایش خواهد یافت.

عباس زارع رییس کمیسیون تلفیق شورا ضمن تشکر از اهتمام و تلاش های مدیر منطقه درخصوص احداث و ایجاد چندین بوستان درسطح منطقه، عنوان کرد: موضوعات و درخواست های مردمی در این جلسات مطرح می شود و تلاش می شود با همفکری و اهتمام ویژه، در جهت رفع چالش های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود.

محمدحسین خلیلی اردکانی؛ رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج، با بیان اینکه شهرداری کرج یکی از دستگاه های است که به طور مستمر جلسات دیدارهای مردمی را در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندان و همچنین توجه به کاهش مشکلات مردم  را در اولویت قرار داده است، ابراز امیدواری کرد با برگزاری اینگونه ملاقات و دیدار چهره به چهره مسئولین با شهروندان بتوان رضایتمندی شهروندان را کسب کنیم. 

مدیر منطقه ۲ نیز در این جلسه با بیان اینکه این منطقه از اصیل ترین و قدیمی ترین مناطق کرج است، افزود: امیدوارم با حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر کرج  و شهردار کرج همچنین با همیاری شهروندان همراه و با فرهنگ بتوان مسیر خدمت رسانی به مردم را در جهت توسعه و آبادانی شهر را تسهیل دهیم.

مرتضی جلالیان افزود: با تلاش مسئولین و پرسنل خدوم منطقه به زودی شاهد افتتاح پروژه های عمرانی بزرگ درسطح منطقه خواهیم بود که در راستای شنبه های جهادی با برنامه ریزی صورت خواهد پذیرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =