آیین رونمایی از 22 دستگاه اتوبوس شهری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با اشاره به رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس و توسعه ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: این سومین پارت از تزریق اتوبوس به ناوگان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مجید استادکاظمی در مراسم رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس جدید شهری که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، شهردار کرج، اعضای شورای شهر و مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شد، ارزش این تعداد اتوبوس را ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۰ هیچ اتوبوسی به ناوگان حمل و نقل عمومی کرج اضافه نشده بود و بخشی از اتوبوس ها نیز از رده خارج شده بودند، این اقدام را، عملکردی ارزشمند از سوی مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم با انجام این اقدامات رضایت شهروندان را کسب کنیم.

این مسئول با بیان اینکه با وجود افزایش ناوگان اتوبوسرانی در شورای پنجم هنوز با استاندارد جهانی فاصله داریم، عنوان کرد: با حمایت دولت و اعضای شورای شهر همچنین شهردار کرج در حال کک کردن این فاصله هستیم.

استاد کاظمی در بخش پایانی از معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور خواست با تخصیص یارانه دولتی به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج که این سازمان را در بخش خصوصی دچار مشکل کرده، این مجموعه را یاری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =