آیین رونمایی از 22 دستگاه اتوبوس شهری

توسعه حمل و نقل عمومی در سال های اخیر یک دغدغه بود که خوشبختانه این موضوع مدنظر قرار گرفت و به نتیجه رسید.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در مراسم رونمایی از ۲۲ دستگاه اتوبوس شهری (پنجمین هفته از طرح هر شنبه یک افتتاح) که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت شهری کرج با شعار "شنبه های نو، اتفاق نو" عزم خود را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان جزم کرده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه شهرداری کرج با حمایت اعضای شورای پنجم و در زمان رکود اقتصادی در حال رقم زدن اتفاقات خوب است، گفت: حمل و نقل عمومی در سال های اخیر یک دغدغه بود که خوشبختانه این موضوع با حمایت های صورت گرفته مدنظر قرار گرفت و به نتیجه رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه کرج به عنوان مرکز استان ستون فقرات حمل و نقل عمومی البرز به شمار می رود نیازمند کمک دولت از طریق اختصاص اوراق مشارکت به حوزه حمل و نقل است.

کمالی زاده در ادامه با اشاره به اینکه توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی رضایت شهروندان را به همراه داشته است، افزود: با کمک دولت در این زمینه می توانیم مدیریت ناوگان را به نحو احسن در قالب مدیریت هوشمند انجام دهیم و حداکثر بهره وری را داشته باشیم.

گفتنی است، در ۴ هفته گذشته از طرح "هر شنبه یک افتتاح" علاوه بر رونمایی از تجهیزاتِ سازمان آتش نشانی، سه پروژه عمرانی در منطقه ۷، پارک امید در منطقه یک و پل یادگار امام (مکمل زیرگذر آیت الله هاشمی) به بهره برداری رسیده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =