حسین سعیدی سیرایی

سعیدی سیرایی گفت: فرمایشات امام جمعه کرج فصل الخطاب در برنامه ها و اقدامات این سازمان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، حسین سعیدی سیرایی با بیان اینکه برنامه های این سازمان در جهت فرامین و توصیه های حضرت آیت الله حسینی همدانی نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در استان البرز خواهد بود، افزود: دغدغه‌مندی رییس شورای فرهنگ عمومی استان همواره هگشای مردم این استان بوده است.

وی با اشاره به وجود قومیت های مختلف و ظرفیت های فرهنگی – اجتماعی مناسب در این کلانشهر گفت: باید برای معرفی هرچه بهتر این کهن دیار اقدامات اساسی انجام دهیم.

این مسئول با اشاره به وجود چندین زندان و حاشیه نشینی های اطراف کرج ادامه داد: این موضوع ها باعث برخی معضلات اجتماعی شده که رفع آن نیازمند همراهی و هم‌ پیمانی متولیان امر و این سازمان است. در بحث آسیب شناسی و ارائه راهکارهای حل و برون رفت از آسیب های اجتماعی نیازمند پیگیری هایی بیش از پیش می باشیم.

معاون شهردار در ادامه با بیان اینکه امروزه ورزش همگانی به امری ضروری در جامعه تبدیل شده است، ادامه داد: مهمترین هدف از برگزاری ورزش های همگانی افزایش سلامتی جامعه، ایجاد شور و نشاط و سرزندگی در بین شهروندان است.

سعیدی ادامه داد: رسیدگی به ورزش محلات بخصوص در مناطق کم برخوردار از جمله برنامه های این سازمان خواهد بود.

وی از همه دغدغه‌مندان حوزه های فرهنگی و اجتماعی شهر جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف سازمان دعوت بعمل آورد و گفت: به زودی کارگروه‌هایی متشکل از تمامی صاحب نظران، جوانان و دلسوزان شهر در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر تشکیل میدهیم و از نظرات همه استفاده می کنیم.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در پایان افزود: در این سازمان همه روزه به روی دلسوزان شهر جهت ارائه انتقادات، پیشنهادات و راهکارها باز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =