منصور وحیدی- نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج: دادستانی و مقامات قضایی درخصوص قرار داد شرکت هدی ارقام مجری البرز کارت بلیط های اتوبوسرانی شهرداری ورود کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، منصور وحیدی در جلسه مشترک کمیسیون تحول اداری و کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج درخصوص گزارش لایحه شهرداری با موضوع جذب نیروی راننده پایه یکم و تعمیر کار، اظهار داشت: طی قرار داد شهرداری با شرکت هدی ارقام پروژه سیستم کارت بلیط الکترونیک با هدف تحقق شهر الکترونیک توسط شرکت ارتباطات هدی ارقام در شهر کرج از دو سال پیش در حال اجراست؛هدف ابتدایی در این طرح، تجهیز اتوبوس‏های این شهر به سیستم بلیط الکترونیکی و حذف وجه نقد و در ازای آن افزایش اتوبوس، ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و سایر شرایط تفاهم نامه است که تاکنون این مهم محقق نشده و طرف قرار داد به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی ضمن انتقاد از بکارگیری نیروهای جدید در شهرداری افزود: جذب نامتناسب نیرو موجب کاهش اثربخشی در شهرداری می‌شود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه از بابت منابع نیروی انسانی به بیراهه رفته ایم، بیان کرد: مانع جذب نیروی کاردان و متخصص نیستیم اما جذب نیرو باید با هدف و برنامه انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای شهر کرج افزود: باید بدانیم که اکنون وظیفه ما از گذشته سخت تر است پس بیایید با هم، در کنار هم دلسوزانه با ارتقای وضع موجود در همه زمینه‌ها پاسخ مناسبی به اعتماد مردم بدهیم.

وحیدی تاکید کرد: ساماندهی منابع نیروی انسانی را از شورای شهر شروع کنیم تا الگویی برای مناطق، سازمان های شهرداری و ادارات تابعه شهرداری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =