محمد حسین خلیلی اردکانیرییس کمیسیون نظارت وتحولات اداری

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: حمایت برخی ها از نیروهای غیرمتخصص برداشته شود و بر اساس ظرفیت سنجی و ارائه دوره های آموزشی تخصصی و بر اساس چارت اداری در قسمت هایی که نیاز به نیرو متخصص است مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد حسین خلیلی اردکانی در جلسه مشترک کمیسیون تحول اداری و کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج درخصوص گزارش لایحه شهرداری با موضوع جذب نیروی راننده پایه یکم و تعمیر کار، اظهار داشت: هر زمان بحث جذب نیرو در شهرداری مطرح می شود دغدغه دوباره اعضاء شورای شهر شروع می شود و با کمال تاسف این موضوع لکه ننگی است که از دوره های گذشته شورای شهر به شهرداری در حال لطمه زدن است.

این مسئول در شورای شهر کرج افزود: مدیریت شهری کرج در بحث نیروی انسانی تاکنون خوب عمل نکرده و هیچ تحرکی برای استفاده از ظرفیت های موجود از داخل نیروهای شهرداری و حذف نیروهای ناکارآمد ندارد.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد کارکنان شهرداری تصریح کرد: معاونت نیروی انسانی شهرداری هنوز نتوانسته نیروهای مازاد را ساماندهی و ظرفیت نیروهای شهرداری را احصا کند.

رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج با بیان اینکه مردم باید شیرینی خدمت رسانی را بچشند، گفت: این دغدغه جدی شورای اسلامی شهر کرج است که تاکنون نتوانسته به آن هدفی که کاهش نیروی انسانی و استفاده از نیروی متخصص مد نظر داشته برسد.

خلیلی اردکانی یادآور شد: شهردار عملکرد مدیران را بر اساس یک نظام ارزشیابی رصد کند و بر اساس عملکرد ایشان در صورت نیاز تغییراتی اعمال کند.

وی با بیان اینکه تحول در ساختارها شیوه‌ها و روشهای نیروی انسانی در شهرداری کرج اعمال شود، تاکید کرد: در صورت تحقق این امر، همین مجموعه مدیران که در سخت ترین شرایط  شهر را اداره کردند می‌توانند وضعیت را به سمت توسعه و چابک سازی سوق بدهند.

به گفته رئیس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج ، حقوق نیروهای مازاد شهرداری سالانه هزینه بهره برداری از دو ایستگاه قطار شهری است که مغفول مانده است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =