تشیع شهید کرونا

شهردار کرج: فوت یکی از کارکنان سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹، باعث شد شهرداری کرج مسئولیت سنگین تری را در قبال حفاظت و صیانت از جان و سلامتی کارکنان و نیروهای این مجموعه احساس کند. 

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در جریان مراسم تشییع و خاکسپاری شهید خدمت مدافع خاموش محمد خمیس آبادی، با تسلیت عروج این نیروی ایثارگر سازمان آرامستان ها، اظهار داشت: همزمان با انتشار این ویروس شهرداری مسئولیت های سنگین تری را در قبال سلامت جامعه و شهروندان احساس کرد و خدمات گسترده ای را به این منظور ارائه داد.

وی گفت: بخشی از این خدمات به شکل مضاعف بر فعالیت های عادی شهرداری و به صورت ضدعفونی معابر و شهر انجام شد و بخش دیگر در فعالیت زیرمجموعه های شهرداری صورت گرفت که از این جمله تغییر در روال فعالیت سازمان مدیریت آرامستان ها و مدیریت پسماند بود.

کمالی زاده اضافه کرد: سازمان مدیریت آرامستان ها از بخش هایی بود که به صورت خاموش و همزمان با کادر درمانی و بیمارستان ها، به ارائه خدمات پرداخت و همواره در معرض انتشار و همه گیری این ویروس قرار داشت.

به گفته وی، تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری، حفاظت و مراقبت از کارکنان این دستگاه و به ویژه سازمان مدیریت آرامستان ها بود که کوشیدیم با تهیه تمامی تجهیزات و امکانات در کنار رعایت پروتکل ها، این مسئولیت را تا بالاترین سطح ممکن به انجام برسانیم. 

شهردار کرج ادامه داد: به هر حال رعایت تمامی پروتکل ها گاهی برای افراد دشوار است و تردد مستمر خانواده هایی که عزیزان شان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند، گاهی سبب انتقال این بیماری به عزیزان شاغل ما در مجموعه آرامستان ها می شود.

کمالی زاده اذعان داشت: شهادت طاهرِ مظلوم شهید محمد خمیس آبادی، اینک اهمیت رعایت پروتکل ها و بهره گیری از تمامی تجهیزات و امکانات محافظتی برای پرنسل را به ما گوشزد کرد.

وی ضمن تسلیت به خانواده بزرگوار این شهید و آرزوی صبر جمیل برای آنها، ابراز امیدواری کرد: با همبستگی و جدیت در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، اجرای پروتکل ها و استفاده از تجهیزات مورد نیاز نخواهیم گذاشت عزیزان مان بر اثر این بیماری از دست بروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =