تشیع شهید کرونا

شهادت مدافع خاموش، شهید خدمت محمد خمیس آبادی به رغم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سازمان مدیریت آرامستان ها رخ داد که امیدواریم پس از این هرگز شاهد چنین رخدادهایی نباشیم.

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، ضمن تسلیت به خانواده داغدیده و معظم شهید محمد خمیس آبادی، تاکید کرد: شهید خمیس آبادی از طاهرین فداکار مجموعه سازمان مدیریت آرامستان ها بود که تا آخرین روزهای حیات نسبت به تطهیر و تغسیل اموات اقدام می کردند و به طور حتم نزد خداوند از اجر بالایی برخوردار است.

وی افزود: این شهید از روز جمعه در بیمارستان رجایی کرج بستری شد و متاسفانه روز دوشنبه جان خود را از دست داد که به راستی ضایعه ای دردناک و غمبار برای من و همکارانم رقم زد.

رییس سازمان مدیریت آرامستان ها با اشاره به اهمیت رسیدگی به پرسنل این مجموعه، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی خانواده های داغدار را از نکاتی دانست که به سلامت کارکنان مجموعه آرامستان ها کمک می کند.

این مسئول با عرض تسلیت مجدد به خانواده این شهید گرانقدر، افزود: آرزوی ما و همه همکارانم رخت بستن هر چه سریعتر این ویروس از سطح کشور و جهان است تا دیگر هرگز شاهد از دست رفتن عزیزی نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =