عباس زارع

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج: اقدامات انجام شده در سایت دفن زباله حلقه دره کاملاً ملموس و مشهود است و موجب بهبود وضعیت و کاهش انتشار بوی نامطبوع شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع در هجدهمین جلسه کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج با بیان اینکه لازمه مدیریت، شناخت از مجموعه است و لازمه شناخت نیز ثبات مدیریت است، اظهار داشت: اجرای مدیریت یکپارچه نیز موجب رفع معضلات و تضادها و اجرای اصولی تفکیک از مبداء خواهد شد و ضرورت دارد در قراردادهای جدید لحاظ شود.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه موضوع تفکیک از مبداء مشکل ساختاری دارد، تصریح کرد: تا زمانی که برنامه اصولی و اساسی برای جمع آوری سبدهای زباله جلوی درب منازل نداشته باشیم زباله گردها و گونی به دوش ها کاهش نمی یابند.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت تفکیک زباله‌های تر و خشک از یکدیگر در مبداء، این حرکت را گامی مهم در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و جلوگیری از افزایش زباله و نیز ایجاد سهولت در تفکیک و بازیافت مطلوب زباله و کاهش آلودگی و افزایش پاکیزگی محیط زندگی عنوان کرد و بر لزوم افزایش کیفیت و راندمان اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در این کلانشهر تأکید کرد.

زارع با تاکید بر اینکه طرح تفکیک زباله از مبداء مستلزم عزم و اراده جدی و همگانی است، افزود: باید با ایجاد مکانیزم‌های مشخص و مدون این طرح را تقویت و به یک نقطه مطلوب برسیم و در این زمینه عزم جدی وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =