نبیونی

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج: با هدف حفظ سلامت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح غربالگری و پایش سلامت برای کلیه کارکنان شهرداری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، محمد نبیونی در هجدهمین جلسه کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج با اشاره به فوت شهادت گونه طاهر فداکار ابرهیم خمیس آبادی اظهار داشت: هدف از غربالگری کرونا کلیه کارکنان شهرداری کرج جداسازی افراد بیمار از غیر بیمار و تحت پوشش قرار دادن مبتلایان به کرونا است.

وی افزود: از وقتی که موضوع بیماری کرونا به صورت کشوری و جهانی مطرح شد، به دلیل سطح مواجه‌ای که همکاران ما می‌توانند در محیط کاری‌شان با این ویروس داشته باشند، این بیماری به یکی از دغدغه‌های اصلی ما تبدیل شد. انتظار داریم شهردار محترم در این خصوص لایحه ای آماده کرده و برای تصویب به شورا ارسال کند، به ویژه آنکه برخی پرسنل همچون طاهرین و رانندگان آمبولانس در بهشت سکینه (س) یا کارگران خدمات شهری بیش از سایرین در معرض تهدید قرار دارند.

این مسئول با بیان اینکه کنترل اپیدمی کرونا بسیار مهم است، بیان کرد: در صورت مثبت بودن آزمایش‌های کارکنان، برای مراقبت و درمان در منزل یا اعزام به بیمارستان‌ها چاره‌اندیشی خواهد شد، بدین ترتیب هم جداسازی افراد بیمار از غیر بیمار انجام می‌شود و هم افراد تحت پوشش حمایتی و درمانی قرار می‌گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =