احمدی پرگو

گرفتن ۱۵۰ هزار گزارش ساخت و ساز از نظام مهندسی، پاسخ به ۱۵ هزار استعلام ثبتی از سوی شهرداری به نهادهای مربوطه طی چهار ماه و همچنین رسیدگی به سه هزار استعلام بانکی در ماه از اقداماتی بوده است که طی سال گذشته با اجرای درگاه الکترونیکی شهرداری محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ احمدی پرگو در مراسم رونمایی از "درگاه یکپارچه ارائه خدمات الکترونیک" با بیان اینکه  بیش از ۷۰ درصد خدمات شهرداری مرتبط با معاونت شهرسازی و معماری است، گفت: این معاونت به عنوان پیشرو در حوزه شهرِ هوشمند خدمات مذکور را در کمترین مدت و با بیشترین راندمان جهت آسایش و آرامش شهروندان به مرحله اجرا درآورد.  

وی عنوان کرد: گرفتن ۱۵۰ هزار گزارش ساخت و ساز از نظام مهندسی، پاسخ به ۱۵ هزار استعلام ثبتی از سوی شهرداری به نهادهای مربوطه طی چهار ماه و همچنین رسیدگی به سه هزار استعلام بانکی در ماه از اقداماتی بوده است که طی سال گذشته با اجرای درگاه الکترونیکی شهرداری محقق شد.

این مسئول در بیان مزایای درگاه خدمات الکترونیک شهرداری، عنوان کرد: امکان دورکاری برای کاهش تراکم جمعیت در محیط کار، بروز نگهداری اطلاعات شهرداری، رصد طرح تفصیلی و کاهش سفر و ... از دستاورد های مهم این طرح است. 

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج ادامه داد: شهرداری هوشمند یکی از گام هایی است که در مسیر کاهش تردد مراجعین به واحدها نقش زیادی دارد. 

وی افزود: شهرداری الکترونیک، با بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات، خدمات خود را در حوزه وظایف شهرداری به صورت سریع، شفاف، قابل دسترس و با امنیت بالا به شهروندان ارائه می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =