....................

رئیس شورای اسلامی شهر کرج: شهرداری کرج در راستای بهبود و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان اقدام به ایجاد درگاه الکترونیکی میزخدمت برای ارایه خدمات مورد نیاز شهروندان به صورت الکترونیکی نموده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، اکبر سلیم نژاد در ششمین شنبه جهادی که آیین رونمایی از درگاه یکپارچه ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری کرج بود، اظهار داشت: شهرداری کرج با حمایت شورای اسلامی شهر کرج در راستای یکپارچگی خدمات الکترونیکی به شهروندان، توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش سفرهای شهری، امکان ارائه خدمات برای شهروندان از طریق این درگاه را فراهم کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم به عدم حضور مراجعه کنندگان با آماده سازی زیر ساخت ها، سامانه شهرداری مجازی در تمام مناطق شهرداری راه اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلفی مانند: شهرسازی، خدمات شهری، عمران شهری، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی اجتماعی به مردم خدمات رسانی می‌کنند این حیطه گسترده از مسئولیت و دامنه خدمات رسانی باعث می‌شود، تعداد زیادی از شهروندان نیاز به دریافت خدمات ارایه شده توسط شهرداری داشته باشند که راه اندازی این خدمات باعث کاهش سفرهای درون شهری و کاهش ترافیک می شود.

این مسئول یادآور شد: دراین درگاه اینترنتی،  خدمات مورد نیاز شما به صورتی ساده و مرحله به مرحله به همراه راهنمایی‌های مورد نیاز طراحی و پیاده سازی شده است، این درگاه الکترونیکی به شهروندان کمک می‌کند تا به شکلی آسان، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

این عضو شورا بیان کرد: درگاه الکترونیکی شهرداری رونمایی شد تا شهروندان در محیطی مخاطب محور خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

به گفته سلیم نژاد، از جمله این خدمات شهرسازی، پرداخت انلاین ، خدمات خودرو، استعلام پرداخت، جستجوی متوفیان، محاسبه آنلاین عوارض خودرو، سامانه ۱۳۷، مدیریت خاک و نخاله، نقشه جامه شهر کرج و رهگیری مکاتبات اداری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =