8

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج: با توجه به اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت کرونا در استان البرز، برگزاری مجالس ترحیم و زیارت اهل قبور در روزهای پنج شنبه و جمعه تا اطلاع ثانوی در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) ممنوع است.

حمید رضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: با توجه به اعلام وضعیت قرمز از سوی ستاد مدیریت کرونا در استان البرز ودر راستای صیانت از سلامت مراجعین، گلزار شهدای بهشت سکینه (س) از 26 تیرماه تا اطلاع ثانوی در روزهای پنج شنبه و جمعه تعطیل شده است. 

وی تصریح کرد: همچنین آئین خاکسپاری اموات در تمام روزهای هفته نیز با حضور حداقل افراد از بستگان درجه یک متوفی و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی انجام می گیرد.

عسگری اضافه کرد: سلامت شهروندان برای ما بسیار اهمیت دارد لذا درخواست داریم تا به طور جدی از حضور در آرامستان جهت زیارت اهل قبور در ایام هفته خودداری شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه اعمال محدودیت ها به جهت حفظ سلامت مراجعین  و کارکنان و همچنین کاهش زنجیره انتقال است تاکید کرد: انتظار می رود با توجه به شرایط موجود شهروندان نهایت همکاری را با این سازمان داشته باشند تا با همکاری یکدیگر از این بحران عبور کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =