افتتاحیه سوله ورزشی ستاد بحران منطقه10

با وجود مشکلات اقتصادی سال گذشته موفق به جذب ۸۵ درصد بودجه عمرانی شدیم که این عدد در روزهای خوبِ اقتصادی نیز کم نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی کمالی زاده در مراسم بهره برداری از سوله مدیریت بحران - ورزشی در منطقه ۱۰ با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی سال گذشته موفق به جذب ۸۵ درصد بودجه عمرانی شدیم که این عدد در روزهای خوبِ اقتصادی نیز کم نظیر است، گفت: تلاش می کنیم این درصد در سال جاری به بالای ۹۰ برسد

وی در ادامه با اشاره به بهره برداری از سوله مدیریت بحران - ورزشی منطقه ۲ تا چند هفته آینده، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مجموعه مدیریت شهری تبدیل کرج به شهری تاب آور و پایدار برای شهروندان است.

ساخت ۱۰ سوله مدیریت بحران - ورزشی تا پایان سال 

شهردار کرج عنوان کرد: این سوله ها در نقاطی از شهر که در بافت فرسوده قرار دارند و از لحاظ مقابله با زلزله تاب آوری کمتری دارند، ساخته می شوند. 

به گفته این مسئول؛ مجموعه مدیریت شهری تلاش می کند با برنامه ریزی لازم و حمایت اعضای شورا پروژه های متنوعی را تا پایان سال به بهره برداری برساند. 

کمالی زاده در پایان گفت: امیدوارم با بهره برداری این پروژه ها و خدماتی که به شهروندان در زمینه مدیریت بحران و افزایش سرانه های ورزشی ارائه می کنیم، بتوانیم حداقل های لازم را در حوزه مدیرت بحران در سطح شهر ایجاد و زیر ساخت های لازم را فراهم نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =