غدیر مهدوی-رییس کمیسیون تلفیق

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از تدوین طرح نرم افزارپشتیبان تصمیم گیری سامانه به منظور بهینه سازی مدیریت پسماند جامع شهر کرج توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، غدیر مهدوی با بیان این مطلب اظهار داشت:با توجه به ارائه طرح پژوهشی از دانشگاه خوارزمی در خصوص استفاده از نرم افزار های به روز این طرح پژوهشی به مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج ارائه و پس از اخذ تاییدات لازم توسط متخصصان، اساتید حوزه محیط زیست و نخبگان به تصویب رسید.

این مسئول در شورای اسلامی شهر کرج به کاهش بار محیط زیستی سامانه مدیریت اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های اصلی مرکز پژوهش ارتباط با پژوهشگران و بدنه مدیریت شهری است مقدمات لازم در خصوص اشتغال دانش از طراحان این پروژه به سازمان پسماند و با کمک سازمان فاوا شهرداری انجام تا این طرح بتواند اجرا شود.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: این پژوهش توسعه و تولید یک نرم افزار کاربردی برای آنالیز وضعیت موجود و نیز سناریوهای آینده برای بهبود وضعیت و برنامه ریزی سامانه مدیریت پسماند شهر است که در اختیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج قرار خواهد گرفت.

مهدوی بیان کرد: این طرح از درب منازل شروع و تا لندفیل پسماندهای شهری ادامه خواهد داشت و در این بین فرآیندهایی مانند تفکیک از مبدا، جمع آوری، کمپوست، بازیافت و یا سایر فرآیندهای پردازش پسماند را شامل می شود.

به گفته این عضو شورا، پیش بینی می شود با اجرای این طرح گام های اساسی با مدیریت پسماند برداشته شود و امیدواریم این طرح بتواند کمک بسیار مناسبی به مدیران در این خصوص داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =