حسین محمدی.رییس کمیسیون محیط زیست

رئیس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای اسلامی شهر کرج: مدیران در پاسخ به تذکرات و آمارهای درخواستی اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم کوتاهی نداشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، حسین محمدی طی نطق پیش از دستور در ابتدای دویست و هفتمین جلسه رسمی اسلامی شهر کرج، طی تذکری به شهرداری در خصوص عدم پاسخ سریع به تذکرات نمایندگان مردم اظهار داشت: مدیران شهرداری کرج در پاسخ به تذکرات و آمارهای درخواستی اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم کوتاهی نداشته باشند و اهتمام بیشتری به خرج دهند تا هم در زمان مناسب پاسخ ها ارائه شود و هم از نظر محتوا کامل و مستند باشند که بتوان از پاسخ ها استفاده لازم را برد.

وی رسیدگی به تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر را عامل پیشرفت در امور اجرایی دانست و تصریح کرد: تذکرات اعضای شورا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری و پاسخگویی ‌شود. شفافیت باید در اولویت امور قرار گیرد و تذکراتی که در جلسات شورا مطرح و به شهرداری منعکس می گردد، در راستای اصلاح امور و اداره بهتر شهر است که باید به درستی مورد توجه قرار گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در محور دیگری از سخنانش با بیان اینکه تعداد ۲۸ نفر از نیروهای مجموعه میلاد شهرداری کرج باید تعیین تکلیف شوند، افزود: با توجه به اتمام قرارداد پیمانکار مجموعه میلاد و تعطیلی مجموعه در زمان کرونا لازم است ادامه همکاری و مشکل حقوق و مزایا نیروهای مجموعه تعیین تکلیف شود که این همکاران و خانواده های ایشان با مشکلی مواجه نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =