11

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج: ایجاد دسترسی برابر برای تمامی آحاد جامعه از جمله افراد کم توان جسمی و حرکتی از اهداف این پروژه به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در نشست با احد رسولی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر، پیرامون بررسی مشکلات پروژه مناسب‌سازی و استانداردسازی پیاده‌روهای خیابان شهید بهشتی، ضمن تاکید بر لزوم هم افزایی و پرهیز از اقدامات جزیره ای در مجموعه مدیریت شهری کرج، اظهار داشت: همکاری بین دستگاهی در تمامی سطوح موجب کاهش هزینه‌ها، استفاده درست از منابع و تبدیل آن به دانش در راستای انجام خدمات می‌شود.

وی با اشاره به بازدید اخیر رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر کرج از پروژه مناسب سازی و پیاده رو سازی خیابان شهید بهشتی همچنین بررسی موانع و مشکلات پیش روی این طرح، افزود: این پروژه با هدف ایجاد دسترسی برابر برای تمامی آحاد جامعه از جمله افراد کم توان جسمی و حرکتی در حال اجرا است و اتمام این طرح منوط به همکاری بیش از پیش سایر دستگاه‎ها است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه درصدد ایجاد زیر ساخت‌های لازم در این معبر برای تردد بهتر شهروندان هستیم، تصریح کرد: در راستای اجرای این پروژه بر اساس ضوابط و استانداردهای به روز حرکت کرده‌ایم.

این مسئول گفت: بدون شک بخش عمده مشکلات پیش روی پروژه پیاده رو سازی خیابان شهید بهشتی با همکاری سایر بخش‌های شهرداری در معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه، قابل حل است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =