5

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج: روکش آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ از روش‌های جدید ترمیم و نگهداری راه‌ها است که با هدف آب بندی سطحی جاده، جوان سازی آسفالت‌های قبلی، بهبود اصطکاک سطح محور و افزایش عمر روسازی در معابر صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ محمدرضا فکور زاده در خصوص اجرای ترمیم به وسیله آسفالت میکروسرفیسینگ که توسط سازمان عمران شهرداری کرج و با همکاری منطقه صورت گرفته است، گفت: اجرای لایه حفاظتی آسفالت اصلی یا میکروسرفیسینگ یکی از جدیدترین و به روزترین روش های موجود است که این نوع آسفالت به منظور آب بندی سطحی جاده، جوان سازی آسفالت‌های قبلی، بهبود اصطکاک سطح محور و افزایش عمر معبر، کاهش ۷۰ درصدی هزینه های اجرایی در قیاس با روش های معمول و قدیمی در بلوار شهید ناصر بخت اجرای شده است..

این مسئول در ادامه افزود: با اجرای این اقدام جلوگیری از نفوذ آب به بدنه معبر و در نتیجه جلوگیری از نشست و ایجاد ترک بدلیل انعطاف پذیری ناشی از مصرف پلیمر، طول عمر لایه ترمیم شده در این روش را بین ۵ تا ۷ سال افزایش خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تطابق با مسایل زیست محیطی و جلوگیری از تولید مضاعف ضایعات و کاهش چشمگیر منابع خاک، سنگدانه و قیر از دیگر مزیت های این روش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =