حمل و نقل ریلی

هفتادمین جلسه کارگروه فنی، اجرایی و تاسیساتی پروژه خط ۲ با حضور دو عضو شورای اسلامی شهرکرج در کارگاه مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز در این جلسه احد رسولی؛ عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: ضمن ایجاد سناریو بهره برداری جبرانی برای بهره برداری، به موازات برنامه اجرایی شفت ناوگان منظور شود تا ورود ناوگان نیز طبق زمان افتتاح صورت پذیرد.

وی در ادامه ایجاد جلسه مشترک با شهردار و مسئولین مورد نیاز پروژه را خواستار شد و خاطرنشان کرد: برای قرار گرفتن پروژه در ریل حرکتی خود باید موانع و مشکلات به سرعت برطرف شود. 

باید به قول مان عمل کنیم

خلیلی اردکانی دیگر عضو ناظر شورای اسلامی شهر کرج در سازمان حمل و نقل ریلی نیز با اشاره به مدیریت صحیحِ زمانبندی پروژه جهت بهره برداری افزود: ما به مردم قول دادیم و با حضور و پیگیری های خود توان خود را برای محقق کردن قول و قرارها به کار میگیریم.

وی بهره برداری از پروژه مترو را یک خدمت بزرگ به مردم کلانشهر کرج عنوان و خاطرنشان کرد: امیدوارم با همدلی مسئولین شاهد بهره برداری از پروژه قطار شهری کرج باشیم. 

گفتنی است در هفتادمین جلسه کارگروه فنی پروژه خط ۲ قطار شهری کرج پیمانکار و مشاور در مورد اقدامات صورت گرفته و موانع پروژه و همچنین انحراف زمانی پیش آماده در اولویت بهره برداری گزارشی ارائه کرد و مقرر شد در اسراع وقت سناریو جبرانی و برنامه زمانبدی جامع مهندسی، تامین و ساخت را برای افتتاح و راه اندازی اولویت اول فاز یک ارائه کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =