4

دفاتر تسهیل گری ظرفیت های بزرگی هستند که با کنار هم قرار دادن متخصصین شهری و شهروندان، دست‌یابی به استانداردهای شهری را ممکن می سازد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدحسین خلیلی اردکانی در بازدید از دفتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرک قائم عج (اخترآباد) در منطقه ۴ شهرداری کرج بر ضرورت توجه به مشکلات محلات به ویژه محله های کم برخوردار تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف راه اندازی دفاتر تسهیل گری توانمدی سازی مردم و مسئولین برای رفع مشکلات است.

وی افزود: دفاتر تسهیل گری ظرفیت های بزرگی هستند که شهرداری کرج باید نهایت استفاده را از آن برای رفع کاستی ها ببرد. 

به گفته این مسئول؛ دفاتر تسهیل گری با کنار هم قرار دادن متخصصین شهری و شهروندان دست یابی به استانداردهای شهری را ممکن می سازد.

این عضو شورا همچنین در ادامه فرهنگسازی برای کاهش تولید پسماند و تفکیک زباله از مبدا را ضروری دانست و عنوان کرد: با کمک دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی ضمن جلب اعتماد شهروندان می توانیم در موضوع تفکیک از مبدا گام های اساسی برداریم. 

لزوم همکاری دفاتر تسهیل گری و شهرداری های مناطق

مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج با تاکید بر لزوم همکاری دفاتر تسهیل گری و شهرداری های مناطق افزود: اساسِ کار دفاتر تسهیلگری سپردن کار به مردم است، به همین منظور این دفاتر که رابط ما و شهروندان هستند باید بیش از پیش فعال باشند.

امیرحسین کاظمینی این دفاتر را خط مقدم ارتباط با مردم دانست و عنوان کرد: مهم‌ترین گام در موفقیت دفاتر تسهیل‌گری هدف‌گذاری است.

به گفته وی؛ داشتن اهداف روشن و شفاف می تواند کارکرد دفاتر تسهیل گری را برای کاهش مشکلات شهروندان دوچندان کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =