علیرضا عاقلی

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اتمام عملیات اجرایی پروژه زیرگذر ولیعصر ( عج) در ضلع شمال غربی منطقه ۴ خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اهتمام شهرداری به تسهیل عبور و مرور و ایجاد امنیت شهروندان اظهار داشت: پروژه زیرگذر ولیعصر به طول تقریبی هزار و ۸۰۰ متر دارای دو مسیر رفت و برگشت است و هر مسیر عرضی برای  عبور دو خودرو در هر لاین دارد.

وی ادامه داد: این پروژه با هدف تامین دسترسی مستقیم آزادراه قزوین - کرج به محدوده حسین آباد مهرشهر و اصلاح هندسی بلوار ۲۴ متری ولیعصر در راستای کاهش ترافیک بلوار ارم اجرایی شده و در مرحله بهره برداری قرار دارد.


این مسئول عنوان کرد: .پروژه فوق دارای دو تقاطع غیر همسطح  راه آهن تهران - تبریز و تقاطع غیر هم سطح خیابان شهید باقری است .

وی ادامه داد:  رانندگان در  مسیر جنوب به شمال پس از عبور از تقاطع های غیر همسطح پروژه با دو خط عبوری وارد اتوبان قزوین کرج می شوند  و در مسیر غرب به شرق اتوبان قزوین- کرج نیز  پس از ورود به یک لاین کندرو وارد بلوار ۲۴ متری ولیعصر شده که در ادامه پس از عبور از زیرگذر راه آهن و تقاطع غیر همسطح خیابان شهید باقری وارد بلوار ولی عصر خواهند شد.

عاقلی در پایان گفت : این پروژه برگ زرین دیگری از فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری است که بهره برداری از آن نقش به سزایی در کاهش ترافیک، کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و رفاه شهروندان خواهد داشت.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =