3

مدیرعامل تعاونی اعتبار ِشهرداری کرج: در پانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر البرز، تعاونی اعتبار کارکنان شهرداری از بین ۱۱۰۰ تعاونی موفق به کسب رتبه نخست در حوزه اعتبار شد.

مصطفی سعیدی سیرایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به اینکه هفته تعاون زمان مناسبی برای ارائه اقدامات و دستاوردهای تعاونی به مردم است اظهار داشت: استان البرز یکی از اولین استان هایی بود که در سطح کشور مرکز فناوری حوزه تعاون را تشکیل داد

وی گفت: راه‌اندازی این مرکز در راستای توسعه تعاونی‌های دانش محور و دانش بنیان در دستور کار استان قرار گرفت تا به عنوان یک مرکز شتاب دهنده به توسعه کمی و کیفی تعاونی‌های دانش‌بنیان کمک کند.

این مسئول با بیان اینکه طی یک سال گذشته فعالیت های مطلوبی در زمینه تعاونی اعتبار در استان انجام شده و این حوزه رشد مناسبی را داشته است، عنوان کرد: استان البرز به لحاظ رشد تعاونی های فعال، رتبه سوم کشوری را داراست.

مدیرعامل تعاونی اعتبار شهرداری کرج همچنین به راه اندازی میز (vip) را از دیگر اقدامات تعاونی اعتبار در استان ذکر کرد و افزود: به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز تشکیل میز وی آی پی برای پیگیری مسائل ومشکلات تعاونی‌ها و تسهیل تعاونگران در حوزه‌هایی از جمله تامین اجتماعی، مالیات و فعالیت‌های بانکی در حال پیگیری است.

به گفته سعیدی سیرایی در پانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر از ۱۰ تعاونگر برتر استان البرز در بخش‌های تولید، توزیع، اعتبار، صنعت، توسعه، عمران، مسکن، خدمات، سهام عدالت، کشاورزی و صنایع دستی از شهرستان کرج و اشتهارد تجلیل شد. 

گفتنی است تعاونی اعتبار کارکنان شهرداری کرج از بین ۱۱۰۰ تعاونی فعال در  استان البرز موفق به کسب رتبه نخست در حوزه اعتبار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =