اتاف

وجود قوانین فرادستی، تاکید متخصصین ذیربط و ویژگی های شهر کرج به عنوان یک کلانشهر، ضرورت انجام پیوست های فرهنگی و اجتماعی را دوچندان می کند.

حسین سعیدی سیرایی در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با اشاره به برگزاری جلسه ای جهت دفاع از ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی (اتاف) پروژه پیاده راه امام زاده حسن (ع) تا میدان قدس، اظهار داشت: گزارش نهایی اولین پروژه اتاف شهرداری کرج طی جلسه ای با حضور نمایندگان معاونت‌ها، سازمان‌های ذیربط و ناظر علمی و مجری پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 وی گفت: با توجه به اینکه لزوم انجام پیوست فرهنگی و اجتماعی برای طرح های عمرانی و اقتصادی در شورای عالی انقلاب فرهنگی از سال ۸۶ مورد تصویب قرار گرفته است، وجود قوانین فرادستی، تاکید متخصصین ذیربط و ویژگی های شهر کرج به عنوان یک کلانشهر، ضرورت انجام پیوست های فرهنگی و اجتماعی را دوچندان می کند.

این مسئول ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع در پاییز سال ۹۸ با ایجاد ساختار اجرای اتاف و تشکیل شورای علمی و تخصصی مربوطه، فعالیت اتاف در شهرداری کرج نیز آغاز شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج افزود: به منظور تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر و با حضور نمایندگان تمامی معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌های مرتبط با پروژه (معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فنی و عمرانی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، معاونت خدمات شهر، اداره کل املاک) طی جلسات متعدد از ابتدا تا مراحل نهایی پروژه مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گفته سعیدی؛ نتایج و کاربست آن جهت تصمیم گیری مناسب و علمی به دست اندرکاران پروژه ارائه خواهد شد و این سازمان به صورت جدی پروژه های اتاف به ویژه پروژه های مهم و کلان شهرداری کرج را پیگیری می کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =