آرامستان

در پی بروز بیماری کووید ۱۹، وظایف سازمان برای خدمت رسانی به مردم شدت مضاعفی گرفته و به نوعی ما و همکاران مان در صف اول خدمت به مردم قرار گرفته ایم.             

حمیدرضا عسگری در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز افزود: اجرای پروتکل های بهداشتی در محیط آرامستان به منظور جلوگیری از انتشار ویروس بوده که در این مدت به نحو احسن به اجرا درآمده و رعایت می شود.


وی اضافه کرد: موضوع بعدی که طی این مدت به طور جدی مورد توجه قرار گرفت، رعایت موازین شرعی در امور تغسیل و تکفین اموات کرونایی بود که با همکاری جمعی از طلاب جهادی، طاهرین داوطلب و همچنین طاهرین شاغل در آرامستان بصورت شیفت بندی انجام گرفت.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه در تیرماه یکی از طاهرین شاغل در سازمان "شهید خدمت محمد خمیس آبادی" را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم، اذعان داشت: همسر این شهید بزرگوار نیز با روحیه ایثار و خدمت قابل تحسین خود، هم اکنون در سالن معراج خواهران مشغول به خدمت است.


رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج با اشاره به سختی کار نیروهای شاغل در این مجموعه در شرایط بروز بیماری، اضافه کرد: به نمایندگی از خود و همه کارکنان سازمان، از کلیه شهروندانی که با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، نهایت همکاری را با سازمان انجام می دهند، قدردانی می کنم.


این مسئول به نحوه فعالیت آرامستان بهشت سکینه (س) با توجه به پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا اشاره کرد و یادآور شد: تا اطلاع ثانوی در روزهای پنج شنبه و جمعه گلزار شهدای بهشت سکینه (س) جهت زیارت اهل قبور تعطیل است. ولی مراسم خاکسپاری با رعایت آیین نامه ها و پروتکل های بهداشتی و با حضور حداقل بستگان درجه یک انجام می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =