8

بخشی از سلامت روانی شهروندان در گرو ارتقای کیفیت فضاهای شهری است.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری کرج امروز، با بیان اینکه به منظور ایجاد مناظر و چشم اندازهای زیبا در شهر، جداره‌های داخلی زیرگذر شهدا و طالقانی رنگ آمیزی شده است، گفت: شستشو، پاکسازی و رنگ آمیزی سایر جداره های شهر نیز به صورت متناوب و بر اساس نیاز صورت می گیرد.

این مسئول با بیان اینکه بخشی از سلامت روانی شهروندان در گرو ارتقای کیفیت فضاهای شهری است توضیح داد: زیر گذر شهدا و طالقانی از معابر اصلی شهر کرج بوده و هر روز محل تردد بسیاری از شهروندان است لذا پاکسازی و زیبا سازی آن در اولویت قرار داشت.

وی تصریح کرد: جداره های این دو زیرگذر در سالهای گذشته بوسیله تکنیک کاشی شکسته و نقاشی دیواری زیبا سازی شده بود که بخش نقاشی آن به مرور زمان و تحت تاثیر عوامل جوی فرسوده و آسیب دیده بود که در حال حاضر پاکسازی و رنگ آمیزی شده و جلوه ای نو پیدا کرده است.

 رییس سازمان سیما، منظر شهرداری کرج افزود: عملیات پاکسازی و نقاشی دیوارهای سطح شهر با ادامه فرآیند زیباسازی، مستلزم مشارکت همه جانبه شهروندی در حفظ و ماندگاری این آثار محیطی است که در نهایت موجب زیبایی سیمای شهری و نهایتاً شادابی هر چه بیشتر شهروندان خواهد شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =