زارع

شهرداری کرج درباره اقدامات پیرامون کاهش خسارت به فضای سبز در احداث زیرگذر جمهوری توضیح دهد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج، عباس زارع در بیستمین کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج با اشاره به بررسی جنبه های مختلف پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اظهار داشت: با توجه به سال آخر دوره پنجم شورای اسلامی شهر تصمیم اعضای شورای شهر بر این بود که پروژه های مهم شهری تکمیل و پروژه دیگری شروع نشود در این راستا ضرورت اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری بررسی شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: یکی از سیاست های شورای اسلامی شهر کرج کاهش آلایندگی هوا است در این راستا اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری اسلامی باید پس از نیازسنجی به مسایل زیست محیطی و فضای سبز و حوزه اجتماعی آن محدوده توجه و بررسی شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج افزود: از شهردار محترم در خصوص اجرای این پروژه چند سئوال دارم اینکه لزوم اجرای این پروژه جدید را اعلام نماید؟ عدد ترافیکی توقف خودروها بررسی شود که آیا ترافیک این محدوده به سمت میدان سپاه و بعضا میدان والفجرکشیده می شود یا خیر؟ و اینکه شهردار محترم درکاهش میزان خسارت پوشش سبز پروژه چه اقدامی انجام داده و چه طرح بهینه ترافیکی برای این محدوده دارد؟

زارع به حوزه اجتماعی محدوده پروژه تقاطع غیر همسطح اشاره و بیان کرد: آیا ازمنظر اجتماعی اجرای تقاطع غیرهمسطح در محدوده میدان جمهوری بررسی شده است؟ آیا بررسی شده یک حوزه ای که فعالیت اجتماعی در آن انجام می شود را می توان تبدیل به غیراجتماعی کرد.

وی یادآور شد: متولیان و مسئولان ذیربط باید در خصوص تحقق این مهم که می تواند حل بحران ترافیک شهری را کاهش دهد تلاش جدی تری داشته باشند تا در مباحث ترافیک شهر نتیجه بهتری اخذ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =