5

تحریم های اقتصادی و پویایی پروژه قطارشهری کرج در این دوره، نماد واقعی سازندگی است. تا پایان امسال دو ایستگاه ۴۵ متری گلشهر و جهانشهر با مسیری به طول ۶.۲ کیلومتر آماده بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی اصغر صلواتی در بازدید سرپرست ستاد اقامه نماز استان البرز، ائمه جماعات معاونت ها و سازمان های وابسته به مناطق شهرداری کرج و رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری کرج، از مراحل کار و روند پیشرفت پروژه خط ۲ قطار شهری اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از عملیات اجرایی پروژه مترو، زیر زمین و دور از چشمان شهروندان انجام می شود، معمولا مردم چندان در جریان دشواری ها و حجم عظیم عملیات اجرایی این پروژه عمرانی قرار نمی گیرند.

وی افزود: اما واقعیت تنها زمانی مشخص می شود که ضمن اطلاع از اعداد و احجام پروژه، مراحل مختلف اجرا از عملیات حفاری تا نازک کاری و تاسیسات را از نزدیک مشاهده کنند.

این مسئول ادامه داد: شهروندان تنها زمانی با مترو مواجه می شوند که همه چیز زیر پوششی از سنگ و سرامیک تزیین می شود. اما هر بخشی از مترو، از گالری های دسترسی تا فضاهای عمومی مانند تیکت هال، سکو، هواسازها، تونل و سایر بخش ها، تا به مرحله ی راه اندازی و حرکت قطار برسد، مرارت و رنج و زحمت فراوانی صرف آن می شود که حقیقتا ایثارگرانه است.

صلواتی در ادامه اظهار امیدواری کرد: با تلاشی که صورت گرفته و همچنان با قدرت ادامه دارد، تا پایان سال، دو ایستگاه ۴۵ متری گلشهر و جهانشهر با مسیری به طول ۶.۲ کیلومتر، آماده راه اندازی شود.

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با اشاره به اینکه پروژه خط ۲ قطار شهری کرج، پس از سالها توقف، در دور جدید فعالیت، به همت شورای پنجم شهر کرج و پیگیری های شهردار همچنین دیگر مسوولان شهری، پیشرفت های چشمگیری داشته است، افزود: اکنون دو ایستگاه از فاز اول این پروژه بالای ۹۰ درصد پیشرفت دارند و همت و اراده سازمان قطار شهری و همه دست اندرکاران این پروژه بر این است که به یاری خداوند به زودی شاهد راه اندازی بخش مهمی از این خط باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =