تقاطع غیر همسطح ولیعصر عج به بهره بردتریث رسید

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و افتتاح آن ها در شنبه های جهادی شهروندان را به مجموعه مدیریت شهری امیدوار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، فرج اله ایلیات در ابتدای دویست و دوازدهمین جلسه شورای شهر کرج، اظهار داشت: یکی از پروژه هایی که بهره برداری از آن موجب رضایتمندی شهروندان شده، افتتاح زیرگذر ولیعصر واقع در آق تپه مهرشهر است که هم جلوه ای از محرومیت زدایی داشته است و هم در مدیریت و روان سازی ترافیک در یکی از نقاط پرتردد شهر نقش آفرینی خواهد داشت.

وی با اشاره به همکاری مسئولان استان در بازگشایی کنارگذر مهرشهر، گفت: از همه عزیزان برای انجام این کار صمیمانه قدردانی می کنم، بی شک بهره برداری از کنارگذر مهرشهر نقش زیادی در کاهش ترافیکِ منطقه دارد. پروژه کنارگذر مهرشهر با سرعت بالایی اجرا شد و این نشان می‌دهد هر جا نظارت‌ها بیشتر باشد پیمانکاران با سرعت و شتاب بالاتری کار می‌کنند.

به گفته این عضو شورا؛ این بازگشایی همچنین یکی از فازهای مهم تسهیل دسترسی به فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام به شمار می رود.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج در ادامه تصریح کرد: بدیهی است تکمیل پروژه‌هایی که چند سال از آغاز آنها گذشته باعث امیدواری شهروندان شده و اعتماد آنها را به مجموعه مدیریت شهری افزایش می‌دهد.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج، ترافیک در محدوده ریل راه آهن و اجرای کنارگذر مهرشهر بسیار کاهش یافته و امیدوار هستیم هرچه زودتر سایر فازهای پروژه نیز نهایی شده و به بهره برداری برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =